Fandom

Tibia Wiki Español

Thais Dragon Lair

7.077páginas en
el wiki}}
Crear una página
Discusión0 Share

Thais Dragon Lair
Dragon.gif
Near City: Thais
Location: North of Thais.
Vocation(s): All vocations.
Level & Skills' Requirements
LevelSkillsDefense
Knights: 60 Attk: 75 75 :Shield
Paladins: 40 Dist: 70 :Shield/Arm
Mages: 50 ML: :Arm/Set
Profit Hourly
ExpLoot

Good

Good

10px10px
10px10px

10px10px
10px10px

Maps and Pictures
125px
See also: Hunting Places.

La entrada al Thais Dragon Lair está situada al norte de Thais en el tercer nivel bajo el piso (aquí). Aunque la ruta es algo complicada, probablemente no encontraras mas criaturas aparte de Trolls y Rotworms. La ruta se explica en la información del Naginata Quest . Si eres dueño en la Mansión Oscura este es un buen terreno para cazar, ya que es fácil entrar desde el sótano así que puedes hacer un viaje rapido a la casa para dejar el botín y recoger suministros.

En el Thais Dragon Lair puedes encontrar 3 Dragon Lords (uno aparece cerca del centro de la cueva, y su respawn es REALMENTE rápido, y 2 en la habitación del quest), 2 Dragon Lord Hatchlings aparecen en la esquina noreste y 3 Dragons y 4 Dragon Hatchlings aparecen por toda la habitación.

It's a good hunting place for mid-level Free account players.

Click Here to Show/Hide Spoiler Information
Spoiler warning: Quest and/or game spoiling details follow.
Naginata Quest takes place there.
Spoiler ends here.

Dragon Hatchling Dragon Hatchling.gif 185 380 --/-- 0-55gp, Dragon Ham, Health Potion, Dragon's Tail.
Dragon Lord Hatchling Dragon Lord Hatchling.gif 645 750 --/-- 0-165 gp, Dragon Ham, Mana Potion (semi-rare), 0-1 Green Mushroom (rare), Magma Boots (very rare).
Dragon Dragon.gif 700 1000 --/-- 0-110 gp, 0-3 Dragon Ham, 0-12 Burst Arrow, Steel Shield, Crossbow, Dragon's Tail, Longsword (semi-rare), Steel Helmet (semi-rare), Broadsword (semi-rare), Plate Legs (semi-rare), Double Axe (rare), Dragon Hammer (rare), Green Dragon Leather (rare), Green Dragon Scale (rare), Serpent Sword (rare), Wand of Inferno (rare), Strong Health Potion (rare), Dragon Shield (very rare), Dragonbone Staff (very rare), Small Diamond (very rare), Life Crystal (very rare).
Dragon Lord Dragon Lord.gif 2100 1900 --/-- 0-250 gp, 0-5 Dragon Ham, Small Sapphire, Golden Mug, Gemmed Book, Green Mushroom, 0-7 Power Bolt, Life Crystal, Energy Ring, 0-3 Royal Spear, Red Dragon Scale, Red Dragon Leather (rare), Strange Helmet (rare), Fire Sword (rare), Tower Shield (rare), Strong Health Potion (rare), Dragon Slayer (very rare), Royal Helmet (very rare), Dragon Scale Mail (very rare), Dragon Lord Trophy (very rare).

Wiki al azar